Slag om de toekomst

-

bedrijfsstrategieen voor goede en slechte tijden

Auteurs: Martien van Winden, M.M. Rietdijk

Categorie:Business / Onderwerp: Economie 76
Cover van het boek 'Slag om de toekomst' van Martien van Winden en M.M. Rietdijk
Uitgever Balans
Uitgavejaar 2003
ISBN9050186149
ISBN139789050186148
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Om te kunnen overleven moeten bedrijven, overheden en personen voorbereid zijn op de toekomst. Hoe beter zij de toekomst inschatten, hoe groter de kans op succes. In dit boek komen bekende en minder bekende Nederlanders aan het woord over de manier waarop zij slag leveren om de toekomst. Wie krijgt het voor het zeggen? Wie zijn de winnaars en verliezers? Wat zijn de sterktes en de zwaktes van onszelf en onze concurrenten? Wat en waar zijn kansen en bedreigingen?
Aan het woord komen onder meer ING-topman Kist, commissaris van de koningin in Noord-Holland Borghouts, rector magnificus van de VU Sminia, Robeco-strateeg Van Duijn, ABP-topman Frijns, fotomodel Maartje Hofhuis en tal van andere bijzondere persoonlijkheden.
Zij laten hun licht schijnen over hoe zij slag leveren met de toekomst en komen daarbij tot opmerkelijke uitspraken. In dit boek bieden de gezaghebbende auteurs Rietdijk en Van Winden een uniek hulpmiddel om gedegen voorbereid, maar ook speels, de toekomst succesvol tegemoet te treden.

Bestellen

Bestel 'Slag om de toekomst' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.