Uitgever | Noordhoff Uitgevers B.V. |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789001765057 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor je tentamens leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website.
Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.
In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.
Met de Campuz Creditcard bij het boek krijg je gratis toegang tot de website met daarop:
- e-book
- toetsen
- opgaven openingscases
- cases
- marketingplan
- figuren uit het boek