Succes is niet voor lafaards

-

10 marketingoplossingen voor nieuwe groei

Auteur: P. Moers

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 147
Cover van het boek 'Succes is niet voor lafaards' van P. Moers
Uitgever Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Uitgavejaar 2011
ISBN139789461560650
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit.

In Succes is niet voor lafaards kijkt Paul Moers naar bedrijven als Apple, Albert Heijn en Zara, die het goed doen, ondanks de crisis. Hij analyseert waar deze bedrijven hun succes aan ontlenen en wat blijkt? Zij passen hun marketingstrategie aan aan de omstandigheden en onderscheiden zich daarmee van andere bedrijven.

Wat kunnen we hiervan leren en welke elementen kunnen we toepassen in onze eigen bedrijfssituatie?

In Succes is niet voor lafaards worden de tien meest aansprekende lessen behandeld die snel tot resultaat kunnen leiden. Deze worden toegelicht aan de hand van korte en aansprekende casussen bij 'bedrijven' zoals Cirque Du Soleil en Ikea.

Een praktisch en aanstekelijk boek.

Bestellen

Bestel 'Succes is niet voor lafaards' bij Bol.com € 17,9 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.