Transformeren om te overleven

-

marketing in het nieuwe tijdperk

Auteur: Herman Toch

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 239
Cover van het boek 'Transformeren om te overleven' van Herman Toch
Uitgevers Lannoo Campus, Lannoo, Terra Lannoo
Uitgavejaar 2013
ISBN139789401410328
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrijgbaar in de iBookstore
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Bestellen

Bestel 'Transformeren om te overleven' bij Bol.com € 29,99 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.