Uitgever | BIM Media BV |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789039527627 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Elk bedrijf heeft regels. Kent u de regels van uw bedrijf? Bent u in staat om de toezichthouders snel inzicht te geven in uw bedrijfsregels? Wist u dat u een stuk wendbaarder bent als u zicht heeft op de bedrijfsregels? Dit boek is bedoeld voor iedere manager die het bedrijfsproces transparanter en wendbaarder wil maken. Maar dit boek is ook een introductie voor wie meer wil weten over bedrijfsregels en Business Rule Management(BRM). BRM is een nieuw begrip voor de discipline die gericht is op het beheren en organiseren van bedrijfsregels zodat het bedrijf effectiever om kan gaan met wijzigingen in wet- en regelgeveing of beleid. Aan de hand van talrijke voorbeelden uit de praktijk wordt duidelijk dat het organiseren van bedrijfsregels noodzakelijk is voor een gezonde bedrijfsvoering. Na een inleiding waarin bedrijfsregels in een historische context worden geplaatst en het begrippenkader wordt neergezet, komen in de daaropvolgende hoofdstukken de volgende onderwerpen aan de orde: waarom BRM van belang is, waar je bedrijfsregels vindt, hoe je BRM organiseert, de implicaties van BRM voor het omgaan met automatisering en hoe je goede bedrijfsregels opstelt. Na het lezen van dit boek begrijpt u dat Business Rule Management een trendbreuk kan veroorzaken, niet alleen in uw organisatie, maar ook in uw bedrijfsresultaten. ICT bibliotheek Elk deel in deze boekenserie levert een bijdrage aan het oplossen van besturingsvraagstukken vanuit uw ICT-praktijk. Met veel praktische elementen en casussen haalt zowel de ICT-manager, consultant, project- als programmamanager zijn voordeel.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible met Adobe DRM). Telefoons/tablets met Google Andro