Uitgevers | Van Duuren Management, Van Duuren Media |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789089651471 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.
In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten. Mogen we u verleiden? Koop dit boek!
- Het verleidelijke vervolg op Verras de Klant en Knuffel de Klant (meer dan 13.500 ex. van verkocht).
- Een slimme verleidingsstrategie om het koopgedrag van klanten positief te beïnvloeden.
- M.m.v. van o.a. Rob van Vuure (BLDNDKTR en auteur van Pas op, u wordt verleid!), Chantal Riedeman (Shopoloog) en Arjen Ligtvoet (auteur van Vaagtaal).
Over de auteurs
Rob Snoeijen is sales inspirator bij SALESpiration, verkooptrainer, spreker en auteur van Verras de Klant en Knuffel de Klant. Daniëlle de Jonge is sales- en marketingexpert, trainer/coach en oprichter van Divario. Ze blogt en schrijft voor saleswebsites en magazines.