Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9043010219 |
ISBN13 | 9789043010214 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
In Wie durft… rekent Birgitta van Loon op onorthodoxe wijze af met de hedendaagse communicatievormen. In dit boek pleit zij ervoor om de communicatieafdeling op te heffen en de term communicatie af te schaffen; verbinden is het nieuwe woord. Met deze manier van contact maken ontstaat een ultieme balans tussen ratio en emotie. Voor wie durft, biedt Van Loon een ruime schakering aan praktische handvatten en nieuwe denkwijzen om haar ideeën daadwerkelijk in te kunnen voeren in een organisatie.
Trude Maas – Commissaris bij onder andere Schiphol NV, ABN AMRO en Philips Nederland NV
'Voor diegenen die eens anders tegen de communicatie in hun organisatie willen aankijken is dit boek een aanrader. Zowel voor managers als medewerkers.'
Monique Harmsen – Redacteur De Telegraaf
'Na haar boek Communiceren vanuit je buik gaat Birgitta van Loon in haar nieuwe boek verder in op de kunst van het communiceren. Niet informeren zoals de meeste communicatieafdelingen doen, maar echt verbinding maken met je omgeving vanuit de eigen authenticiteit en creativiteit. Het boek biedt hierbij een handreiking in de zoektocht naar het unieke in jezelf maar ook in je organisatie.'
Birgitta van Loon is medeoprichter van In'tent, een toonaangevend bureau voor belevingscommunicatie en events. Ze is tevens auteur van het boek Communiceren vanuit je buik dat in 2002 verscheen.