Uitgever | Business Contact |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789047003434 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Het ondernemerschap blijft een magische aantrekkingskracht uitoefenen. Maar eenvoudig is het niet: de een heeft een idee maar niet de energie of focus om het goed uit te voeren, de ander is vol daadkracht maar ontbeert een goed plan om op te koersen. Harry Starren biedt in dit boek een integrerend perspectief op het ondernemerschap.Het eerste deel gaat over creativiteit, kansen zien,visie ontwikkelen. Vervolgens komen onder meer ondernemersinstinct, samenwerking, leiderschap en zelfreflectie aan bod. Het resultaat is de integratie van hoofd, hart, gevoel en feiten.Dit boek is geen handleiding, maar biedt vooral inspiratie aan beginnende ondernemers. Met columns, leestips en cases. Het prikkelt, daagt uit en enthousiasmeert. Starren weet uit eigen ervaring hoe lastig dat is: 'Dit boek is geen "hoe maak ik een ondernemingsplan". Het is vooral een boek voor mensen die niet van managementboeken houden. Mensen zoals ik.'